Jak se hotely a letiště připravují na Business Travellers 21. století

Jak se hotely a letiště připravují na Business Travellers 21. století

Bez ohledu na věk či původ sdílí lidé na služebních cestách potřebu ušetřit čas - od chvíle, kdy prochází bezpečnostní zónou letiště až do okamžiku, kdy se jim do ruky dostává klíč od hotelového pokoje. K úspoře času jim mohou pomoci chytré technologie.



Hotelový řetězec Four Seasons vyšel svým klientům vstříc v roce 2013, kdy ve spolupráci se softwarovou firmou Intelity spustil jako první na trhu mobilní aplikaci, která hostům umožňuje komunikaci s personálem hotelu a objednávání služeb on-line.

Pomocí aplikace si mohou hosté odkudkoliv pohodlně zajistit například přistavení auta, rezervaci v hotelových lázních, opravu rozbitého vybavení, úklid pokoje, budíček či pomoc se zavazadly. Místo čekání na recepci tak mohou trávit svůj čas tím, co skutečně potřebují dělat.

Aplikace umožňuje i připojení k internetu a sociálním sítím, a tedy zanechání přímé zpětné vazby. Pro přihlášení do ní přitom stačí jednoduše zadat své příjmení a číslo hotelového pokoje - absence složitých hesel je pro vytížené cestovatele další výhodou.

Očekávání, která mají Business Travellers od hotelových služeb, se s rostoucím využíváním technologií mění. Nefunkční věci nejsou tolerovány a jakékoliv problémy musí být jednoduše vyřešeny. Také k tomu může dopomoci například chytrá mobilní aplikace.


15.01.2018, Barbora Trnková